Whaaah, laatste dag!!

26 juni 2016 - Surrey, Canada

Vanochtend wakker door de zon. Ontbijtje aan de picknicktafel. Eric heeft gedoucht en dat zonder voorzieningen, maar het gaat goed. We rijden naar Hope en dachten dat de tunnels niet zoveel bijzonders waren, maar geen parkeerplaats te vinden.... na 5 rondjes toch maar ergens langs een stoep gezet. Maar wat was het weer prachtig. De wandeling er naar toe al. Prachtig weer. Die tunnels zijn ooit gebouwd voor het treinverkeer, maar dat is uiteindelijk toch niet doorgegaan en toen hebben ze er wandel/fietspaden van gemaakt. En hier heeft Sylvester Stallone dus langs een muur geklommen. We gaan de film gauw weer eens bekijken. Grappig. Er is een boekje met alle filmlocaties, maar dat geloven we wel. We gaan richting onze laatste camping rijden. Zodra we 20 minuten onderweg zijn, wordt het al druk en veranderen de auto's van pick-ups naar gewoon. Onze camping ligt in Surrey, een voorstad van Vancouver. Alleen bestaat Surrey al uit noord-oost-zuid-west en is giga groot. De huizen zijn hier prachtig. De huizen in Vancouver beginnen bij een miljoen. Werkelijk dat zijn soms huizen... We komen in het RV park en daar staan natuurlijk nog meer Nederlanders die met hetzelfde vliegtuig gaan. Naast ons staan pensionado's met een enooooorme camper voor zijn tweeën. Mevrouw vraagt of we dit of dat wel hebben gezien. Neee? Dat moet je echt gezien hebben. Ze gaat niet op een camping douchen, want ze gaat niet met haar toilettasje en handdoek rondlopen en die vieze douches... Tja de vakantie is voorbij he, zeggen ze. De negativiteit straalt er van af. Die van mij niet hoor, die eindigt pas als ik weer ga werken. Omg, ik haat sommige Nederlanders. Je gaat toch niet al een dag van te voren zitten wachten tot je weg moet. Domme mensen, geniet... Wij gaan nog ff onderuit met een boek en een bak overheerlijk Hagendaz ijs. Was in de aanbieding!!

Vanavond mijn koffer inpakken en de camper schoonmaken, neeeee, ik wil nog niet naar huis. Morgen naar Vancouver rijden, zal wel druk zijn op de weg.Camper inleveren en nog onze extra km betalen. Laatste keer tanken kon er meer dan 100 liter in. 1 op 4 rijdt hij. We hebben genoten en bijna alles gedaan wat we wilden doen. Het was fantastisch. Nu nog ff heel door de vliegreis komen en dan zien we iedereen weer. Onze meisjes moeten nog een paar dagen wachten, die zitten nog in Breda en Tilburg te blokken voor hun tentamens. Onze diertjes zullen vast ook wel weer blij (of beledigd) zijn. Morgen schrijf ik nog een blog. Wie weet gebeurt er nog iets spannends onderweg.....To be continued