Weer thuis!!

30 juni 2016 - Vlissingen, Nederland

Geen gekke dingen onderweg. Turbulentie bij de daling bij Calgary, maar dat is normaal. Geprobeerd te slapen. Wat niet echt lukte. Aangekomen op Schiphol lang wachten op onze koffers. We waren echt de laatste. Eerst maar even een Starbucks koffie. Toen buiten het busje opgezocht die ons weer naar het Steigenberger hotel zou brengen. Daar kregen we een uitrijkaartje. En toen nog even naar huis rijden. Dat was best taai. Onderweg maar een paar keer stoppen. Inmiddels 2 dagen thuis. Hebben veel moeite met de omschakeling. S nachts wakker, overdag er niet uit kunnen. Game of Thrones gekeken (3 afleveringen) De tuin is geëxplodeerd, zowel voor als achter. Klusjes genoeg. Gelukkig nog ff vrij. Foto's op de TV bekeken, erg mooi. Wij hebben enorm genoten van deze reis. Het was geweldig!!

1. ERIK FREDERIKS:
    Welkom thuis Eric en Ellen,

Ik heb jullie verhalen met plezier gelezen.

met vriendelijke groet,

Erik
  2. Anita:
    30 juni 2016
    Dank jullie wel voor de mooie reisverhalen. We hebben ervan genoten.
  3. Stella:
    30 juni 2016
    fijn dat jullie weer in de buurt zijn ,het zal best wennen zijn de omschakeling van daar naar hier.
    fijn dat we door de verhalen en foto's een stukje met jullie mee mochten reizen!
    geniet nog maar even van het vrij zijn ,veel groetjes en liefs,
    stella en johan.
  4. Nicole:
    1 juli 2016
    Eindelijk tijd om jullie laatste verhalen nog te lezen en de foto"s te bekijken, echt mooi! hele mooie reis geweest joh! spreek jullie er nog wel eens over, kom nog ff lekker bij!