Geen leuke camping...

25 juni 2016 - Manning Park, Canada

Vanochtend besloten om deze camping te verlaten, ook al hadden we we al voor 2 nachten betaald. Het is een wintercamping voor RV’s. Groot, allemaal op een rijtje met lage heggetjes ertussen. Zeer ongezellig en een beetje deprimerend. Zeker nu het regenachtig is. Laatste dagen moeten we er nog wel alles uitslepen wat er in zit hè?! Dus wegwezen hier. Eerst naar Hope, de pharmacy, want De wond van Eric is op 2 plaatsen ontstoken. Dat was hij in het begin van de vakantie ook al, maar toen hebben we het nog opgelost met alcohol en gaasjes. Even met verpleegkundige overlegd op het werk, na een foto te hebben gestuurd. In de pharmacy al gauw van alles gevonden. Leuk ze verkopen hier de duurste verbandmiddelen die wij ook gebruiken. Maar de dozen staan gewoon open en je kunt ze per stuk kopen. Handig. Ons Engels gaat super. Lachen als toeristen ons om de weg vragen en of we weten waar ze iets kunnen vinden. We gaan vandaag niet naar de tunnels, maar rijden 75 km naar Manning Provincial park. Campings zonder voorzieningen, dus mooie camping. Het is zelfregistratie. Er hangt een papier wat gereserveerd is. Mooi plekje gevonden en vervolgens heel de verdere middag in de zon gezeten met een boekje. Heerlijk, dit is kamperen. Groen, vogels, zon, korte broek, bakje koffie en een boek. In de avond het vuurtje aan, vlees erop en marshmellows, nog een bakje koffie en nog meer hout. Alles moet een eind op. Morgen op de terugweg naar Vancouver langs de tunnels. Nog ff alles eruit halen wat erin zit. Normaal willen we tegen het einde wel weer naar huis, maar nu zouden we hier best nog wel een week of 2/3 kunnen blijven. We hebben deze vakantie 2 hotels en 11 campings bezocht. Conclusie: RV parken zijn saai, maar hebben alle voorzieningen. Campgrounds zijn prachtig, maar zonder voorzieningen. Hebben wel onze voorkeur. Welterusten…..To be continued….