Lange reis

23 juni 2016 - Peachland, Canada

Om half 8 vetrokken uit Banff, via de scenic highway. Helaas niets gezien. Rijden, rijden, rijden. Halverwege ging de klok weer verder terug. Dus nu weer 9 uur vroeger bij ons. Gestopt bij Tim Hortons voor een lekkere koffie en... Jaja dat wordt weer hard aan het werk wanneer we terug komen. Effe streng lijnen, maar dat komt wel weer goed. Even wat appjes naar de meisjes. We zijn weer op de hoogte van alles. We stoppen in Revelstoke, om de trein te filmen. Maar alleen stilstaande treinen... Dus nog steeds niet. We rijden verder, leuke dingen onderweg. Een zwarte beer, perfect voor de foto, maar mijn man wil niet stoppen!! Camperbussen met auto's eraan vast. Husky achterin de open truck. We hebben ongeveer een idee waar we willen stoppen. In de buurt van Kelowna, maar wat een grote stad. Toch maar doorrijden. We komen in Peachland, een soort Beverly hills aan het water. Onze camping staat op beach avenue, klein maar gezellig. En...wifi.  We gaan over de boulevard lopen, 7 km en daarna gaat mijn man koken. Pizza's voor het eerst sinds 4 maanden. Helaas doet de oven erg raar en binen no time komt er zwarte rook uit. gauw alle ventilatoren aan, anders gaat het brandalarm weer af. Een klein stukje pizza dus. Het was heel warm hier vandaag en vanavond gaat het onweren, zeggen ze. Nou het wordt inmiddels erg donker, dus dat zal wel. Morgen gaan we heel vroeg op weg naar Manning, 200 km. Vroeg, vooral omdat de Canadezen zelf in de weekenden gaan kamperen, het mooi weer wordt en we dus op tijd moeten zijn voor een plaatsje...           To be continued...........