relaxdag

16 juni 2016 - Clearwater, Canada

Vandaag een beetje gekeuteld. Beetje gelezen, boodschappen gedaan, getankt, hout gehaald. Camper geleegd van al zijn vieze water. Vanochtend zon, vanmiddag regen, morgen sneeuw? Morgen gaan we richting Jasper national park. Van de buren wat campings door gekregen, want niet alles is open. Het zou er wel eens heel koud kunnen worden. Hoogste punt van de Rockies 4000 meter!! We hebben hout en een kachel die op propaangas werkt. Ik ben toch blij dat ik maar 1 korte broek bij heb. De rest is lang, fleecetruien en uggs. Heerlijk. Ik zal eens wat foto's van de binnenkant camper erbij doen. Het is de kleinste die ze verhuren bij Fraserway. Na het gebruik van een VW bus, is dit heel ruim voor ons. Er zit een magnetron/oven in en een koelkast zo groot als thuis en een enorm vriesvak. Nu hebben we eten voor een paar dagen ingeslagen, dus dat is wel handig. Veel sla, diepvriesgroentes en vlees. Ja we eten best gezond hier. Alleen alles tussendoor. Lekkere blue Berry muffins en ze hebben de zaligste koffies hier. Maar zo groot he! In de supermarkten verkopen ze van alles. Veel hetzelfde als bij ons. Veel outdoor spullen, heel veel glutenvrije voedingsmiddelen. Super ongezonde en super healthy food. Maar je ziet ook hele dikke mensen en hele sportieve mensen. Vandaag trouwens ook de eerste bus vol Aziaten gezien. Nu nog ff wat foto's erbij en dan uit eten op de camping. Op tijd naar bed en morgen de bergen in, op naar een heleboel moois. To be continued... P.s: Opa je hoeft het varkensoor niet te lijmen hoor! Ik leg het lammetje er wel neer, haha

1. Stella:
    17 juni 2016
    lijkt mij heel leuk om eens in zo'n grote supermarkt te wandelen !
    xxxx stella.