Camper ophalen..

9 juni 2016 - Cowichan Bay, Canada

Om 8 uur opgehaald in het hotel. Samen met nog 2 stellen rijden we naar Delta. 75 km. Daar staan heel veel campers. Onze naam hangt voor het raam. Eerst binnen alle papieren doornemen. Daarna komt er iemand alles uitleggen.
Gelijk al onze bagage uitgepakt en toen naar de boot gereden. Om 12.00 uur bij de boot en om 13.00 gingen we varen. Tocht van anderhalf uur.
Op Vancouver island eerst een supermarkt gezocht en enorm veel boodschappen gehaald. Van lucifers, wc-papier tot een hele koelkast vol. Eindelijk weer gezond eten. Griekse yoghurt, noten, sla. De koelkast en het vriesvak in de camper zijn net zo groot als thuis. Toen naar de camping. Mooie plaats met picknick tafel en vuurplaats. (Dat is standaard hier op de campings)
De camper is een automaat, wel zo fijn met hellingtrekken.
Iedereen heeft hier wel een enorme pick-up truck. Wat andere verkeerssituatie. Als het stoplicht op rood staat en er komt geen verkeer van links, dan mag je gewoon rechtsaf door het rood rijden.
Is het groen en je wilt rechtsaf, dan mag diegene die het snelst is eerst. Maar niemand die gaat racen.
Allemaal erg gemoedelijk. In de winkels en restaurants wordt altijd gevraagd hoe je dag was en wat je gedaan hebt. Ze geven je tips, je boodschappen worden ingepakt. Er wordt echt de tijd voor je genomen.
Nu op de camping. Het is nu 19.00.
Morgen gaan we op zoek naar orka's..

1. Anita:
    10 juni 2016
    @#!5876369&&$)*((#.................jaloers. geniet er van!